Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Maria Ahlby - 21 januari 2015 20:18

Du och Jag
Där och Här
Så stanna Du Där du är så slipper Jag ha dej Här där Jag är.

Ibland får att uppfattningen av att några av mina följare uppfattar mej som arg, irriterad, sur, förbannad osv.. Så är sällan fallet. Jag ser bara min möjlighet här igenom bloggen att få UTTRYCKA mej som jag vill. Ibland är det befogat ibland är det bara toma ord. Ramen till tavlan är som följer. SVART men gnuggar man länge nog kan man få fram ett skimmer rent GULD.

Okej panik i okunskap om paddorna. Hudini la just ett ÄGG. Vad gör ja nu. Kontaktar min nyfunna elit djur fixare. Katten goggla och SC höll vakt så att inte ägget rymde. Ohoj .... Efter efterforskning och konsultation kom vi fram till att ägget är till största sanolikhet TOMT. Jävlar nu kom ett ägg till. Läskigt men fantastiskt farchinerande att få uppleva detta med våra fina paddor. Ja det är ju tydligt att dom mår bra i alla fall.

O NU JÄVLAR VAD JAG MÅR BRA JUST NU.

Ovido - Quiz & Flashcards