Alla inlägg den 5 januari 2015

PWO

Av Maria Ahlby - 5 januari 2015 19:35

det finns en uppsjö av tillskott och vitaminer mineraler fördrycker efterdrycker prestations höjande fettförbrännare och mer där till. Och så finns det HUSMANSKOST. Vist kan den justeras för att leverera maximalt. Men som sagt

Det spelar ingen roll hur många timmar och svettiga gym kläder jag tar mej igenom om jag inte fixar maten. Periodvis är jag sugen på allt hela tiden och ibland är det som nu. Jag är inte sugen alls, inte på något och allt smakar likadant. Det vill säga ingenting. Men idag fick jag till en tallrik som föll mej på läppen bokstavligen

Massa gott o nyttigt för min kropp. Det är inget dom säger att det jag behöver få i mej är rätt för dej.
Tro att jag är störd för det är jag. Jag är stört ego just nu när det gäller min kropp och min prestation. Resultaten både syns och känns.
-Det räcker nu
- du är fin som du är
- det är inte kvinnlig med muskler
- lägg inte massa pengar på gymet
.....O.S.V........
Men vet ni vad. Det räcker inte allt för jag kan mer. Jo vist fan är jag fin som jag är men det kom inte av sig själv vill jag lova. Och det där med kvinnligt, ohoj när fan var jag kvinnlig mer än när jag födde mitt barn. Jag är mest mänsklig och vill må bra. Vad jag lägger mina pengar på skall ni skita i. Till skillnad från många andra i min ålder så har jag inte massa lån avbetalningar och onödiga prylar. Jag valde att satsa på mej själv och det jag tycker är kul och mår bra av.

Så nog med utlägg om det som jag väljer att se som avundsjuka.
Annardå? O bilen går bra? E då är jag nog på stan.

Ovido - Quiz & Flashcards