Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Maria Ahlby - 16 januari 2015 21:44

Mycket kan jag ta mycket kan jag gå med på mycket står jag ut med. MEN GE FAN I MIN MAT. Tålamodet tog slut och jag mer eller mindre exploderade. Jag lämnar det oskrivet vad jag yttrade för väl valda ord till denna lille indrivs. Men jag iprincip bar in han på kontoret gör att göra klart för denne att det INTE är okej att pilla i någon annans mat. Budskapet gick fram kan vi säga.

Jag har haft en jävligt tuff dag då jag inte kunnat vara med mitt barn. Mitt fin fina barn som fyller 4år idag. Han har dock fått varit med sin underbara moster Emma. Hon var efterlängtad och saknad.
Han har fått några av sina paket idag och så blir det tårta och kalas i morgn när vi också kommer. Vi tråkiga som måste jobba. MAMMA älskar dej Douglas du är den finaste på min jord.

Alla är vi olika och alla funkar vi på olika vis, värderar och uppskattar olika. För mej är det viktigt med ärlighet och tydlighet. Lägg inte dina känslor på andra. Välj inte att förlita dej på andra att dem skall lösa dina problem. Ta dej själv och dina känslor på Allvar. Acceptera ditt eget och lev med det. Ingen annan kan bära dina problem mer än du.

Ovido - Quiz & Flashcards