Alla inlägg under juli 2017

Av Maria Ahlby - 16 juli 2017 09:54

Härom natten i mina drömmar möte jag en ängel. Inte vilken ängel som helst, utan min alldeles egna mormor Inga-Britt. Precis som jag mina henne stod hon där hon hade sin svart röd vita kofta och den vita sjalen runt halsen. Min lilla fina mormor<3 helt plötsligt blev det så verkligt att hon inte är med oss på jorden längre. Helt plötsligt kom längtan ikapp mej och jag saknar min mormor otroligt mycket.

Nu sitter jag här med min dotter Decibell i famn och är lycklig, lycklig för att hon och hennes bror och kusin får växa upp med sin mormor och morfar så som vi fått gjort.
Vi bär ett arv av sunt förnuft massa kärlek och lite fullifasanojla.

Mormor berättade för mej att allt är okej, allt är så bra och att hon är stolt över sin 3 döttrar och oss barnbarn.
Hon sa att hon är stolt och lugn i att vi är bra människor som älskar från hjärtat.

MIN ÄNGEL INGA-BRITT !

Ovido - Quiz & Flashcards