Alla inlägg under oktober 2017

Av Maria Ahlby - 29 oktober 2017 11:16

Förvänta dej inte att möta en glad trevlig snäll söt charmig behaglig figur. Jag är kvinna, i detta paket ingår inga humör svängningar snarare en begodslbsna. Jag är inget i närheten av en blomstrande sommaräng snarare ett minfält. Det är ingen idén att klappa mej medhårs för att lindra det hela. Mata mej med förståelse och tillit, tron på att du orkar med mej får mej att mjuka. Tron på att du aldrig lämnar mej, du finns med in i mål och vidare. Tack för att du förstår.

Av Maria Ahlby - 1 oktober 2017 21:49

Ha ha ha du tror att det är äkta och på riktigt, men snälla lilla vännen plåster sitter inte för evigt. Antingen rycks dom bort eller så ramlar dom helt obemärkt av i badhuset.

Krusbär och vårrullar är ätbara men ingen vardagsmat precis. Men pannkakor nom nom nom det är gott de.

Vänner...... är dom viktiga? För mej är dom det. Vad är värt att offra? Hur långt kan man gå?
Va rädd om dej själv och värna om dom viktiga.

Dom väljer bort vänner för att dom inte kan hantera förnedringen. Livet går vidare och då är dom inte viktiga nog.

Jag är stolt!
Stolt över min Douglas
Stolt över min Decibell
Stolt över min Tobbe
Stolt över mej själv framför allt

Ovido - Quiz & Flashcards