Alla inlägg under juni 2014

Av Maria Ahlby - 30 juni 2014 23:53

Jag jublar inte. Inte det mista faktist eller jo lite köpte ett regnställ till sonen idag. ( tummeupp) men det var det lilla. I det stora hela har det varit en värdelös dag. Ont här o ont där. Buhu buhu.... Jag skiter i ... Palla vara bäst jämt. Ät skit o dö era jävlar.

11dagar kvar

Av Maria Ahlby - 29 juni 2014 23:19

Biljud??? Ja de vore fint de. Men pengar de vore också bra, ja vill ha båda 2. Både ha och äta kakan. Ooo kakor, colakskor.... Nom nom nom.
Ne inga kakor full fokus på träningen och där finns det INGEN plats för kakor. Inte en enda faktiskt.
Tackat T den fantastiske för sin PT insats med mej idag. Kommer jag ha träningsvärk i morgon ? JA! Kommer jag erkänna det ? NEJ! Mår jag bra? JA! Kommer jag må bra i morgon? ABSOLUT! Är jag grym? Jo jag är ju det. Vet att det finns "folk" som stör sig på mitt EGO. Men va gör det då. Jag mår ju bra o är glad så jag rullar vidare i samma riktning.

allt har en ände men korven den har 2 pannkakan har inga men den är bra ändå.

Vackraste lilla J är så perfekt på alla vis. Mysigaste polaren idag.

Jag drömmer om snygg bil, snygg kropp, snygg Karl, snygg snygg snygg allt snyggt. Men men men varför drömma om det när man kan leva det ;) jag gillar snyggt. Men vet gör inte de liksom.

Älskade K sängen är bäddad så att säga. Hämta nyckeln så kan du bo hur du vill. Våran dörr står alltid öppen för dej ( alltid låst men du har ju nyckel snart)

Nu bild maraton

Av Maria Ahlby - 29 juni 2014 00:30

Några heta tips från mej till DEJ!
1. Drick inte goda drickbara saker men HÖG koffein halt sent på kvällarna. Jag blev över spidad, tokigt men sant gym,jobb och gym igen. Ja borde vara trött. Men gör man av med energi så får man ny energi. Ny energi är MYCKET mer efterkrigsårens en gammal sparad energi.
2. När kroppen säger -ONT! Lyssna på den. Men jag stannar inte upp för det. Om jag stannar så hinner jag inte med resten av världen. Jag vill inte komma efter i den rytmen. Jag vill vara i framkant så jag fortsätter marschera mot framtiden. Med stadiga steg (tejpad fot) rör jag mot frontlinjen.
3. Spela inte spelet om du inte kan reglerna. Eller är stark nog att skapa egna regler. Då måste du vara skarp nog att kunna få med dina med spelare på nya reglerna. Inte det lättaste.
4. Ta ingen skit. ( alla mackt åt Grynet vår befriare) Min tanke - alla andra är dumma i huvet och jag är bättre än dom. Jag kommer långt och jag vet varför.

((( en parentes bara. Viste du att DANS är ett lodrätt uttryck för ett vågrätt beteende? Tänk på det nästa gång du går ut för att dansa )))

5. Sluta ALDRIG prata. Hörs du inte kommer sakta men säker att tyna bort. Se till att folk hör dej och dina åsikter. Visa upp dej och dina ORD!
6. Jaga inte högvisten, men nöj dej inte häller med bottenskrapet. Dröm , ställ krav, våga vilja vara unik och udda.

ALLA LIKA ALLA UNIKA.

Av Maria Ahlby - 25 juni 2014 22:17

Många vackra möten idag. Vissa djupare och en ytligare. Vissa lägger sej nära hjärtat och resten vid den högra hälen. Min underbart fina wifi fick jag krama på idag. Känndes som en evighets sen sist. Du är glid värd vackra kvinna. Och så fick jag en promenad med ansiktet från förr. Oxå väldigt trevligt.
Och så ett gym pass klarade jag jag mitt emellan allt detta. Hem äta Europas godaste kvällsmat. Ja de kan ni ju klura på vad det blev :)

Ja och efter som jag är som jag är så berättar jag ju mer än gärna vad det blev :)

Min H gen slog till igen ( den delen jag har ur ADHA alltså) så jag gick en promenad till 4,7 km med 1kg extra vikt runt varje fotled.

Hittade några tok konstiga djur längs vägen som jag bara va tvungen att dela med mej av

Dom klättrade sniglarna... Hm... Slemmigt värre.
Nu sitter jag i soffan , önskar jag låg i sängen.

Saknar dock ett möte nu. En fin fin typ som varit från mej länge nu.... :(

JA KAN INTE HITTA KATTEN

6?!

Av Maria Ahlby - 23 juni 2014 22:15

Alla bananer är olika. Men alla klasar innehåller 7bananer. 7olika bananer alltså. Ja för alla va ju olika. Så 7bananer är en klase. 5 bananer är bara 5 bananer som sitter ihop, men ingen klase. 8 eller 9 bananer ihop är inte häller någon klase. Dom är bara jävligt många.

Hur många apor finns det i djungeln och hur måna av dom liknar dej?

O no its you agen!!

Mitt huvud mår bra av att tömma ur alla ord som samlas där under en hel dag. Alla jävla ord som blidas av känslor och intryck. Idag såg jag 2 vackra damer klädda helt i svart. Ville vara krama om dom. Dom är så fina o Goa. Men dom gick in grbom den röda dörren och försvann in i mörkret.

Medvetenhet... Ja jag är medveten om mycket och hoppas på lyckligt O medveten om andra saker.

Regn regn regn dropp dropp.

Jag vill gå ut i helgen. Sätta mej på någon "bar" och se på folk. Jag hatar folk ! Men jag vill se på dom. brukar bygga upp min egna lilla historia runt dom. för att avsluta allt med att jag ler för mej själv i en tanke om hur patetiska dom är. E jag är nog lika dan men det kan jag bjuda på för jag är glad o mår bra i min patetiska lilla värld.

Kungen av K är långt borta. Dagen med D är till sin ände. Livet med dej. Vill jag inte leva och lyckan med H hoppas jag på.

Många långa dagar är kvar. Men ännu längre är natten jag väntar på.

Av Maria Ahlby - 22 juni 2014 00:20

VF HF VB HB o så om om igen. Räckan till 7 1.2.3.4.5.6.7 VF HF VB HB. En en 3tutt. Plugga och kör på. Röd knapp grön knapp. Allt går runt.
5169 5196 5096 5069 ja men kul att ni kom in samtidigt... Jaja tänk tänk. Ne skit i o tänk göra bara. Gör rätt bara. Rätt skall va rätt annars blir det fel och då blir det tamefan inte rätt.
M en banan. Alla apor gillar banan.

Svart orm. Snok? Snabba som fan var den i alla fall. Kanske något för OS. Ja vem vet .

Alla lika alla unika.

Rinnande vatten rinner det är du med på va. Men sen då... När du tappat upp det i glaset rinner det ju inte längre. Är det då stilla stående vatten? De bör man ju inte dricka har jag hört. Hm... Drik ur kranen så vet man att det är rätt. Rätt skall va rätt annars blir det fel o då blir det tamfan inte rätt.

JAG KAN INTE HITTA KATTEN ¿
Jo juste det ja skäpskatten är det just nu. Seglar dom 7 haven med alla badjävlar ombord. Man över bord... Ne lugn det var bara en turist. ( oj den där kan jag få skit för)

E jag säger som kodexen i byn YOLO!

Av Maria Ahlby - 21 juni 2014 08:55

Alltså Mia vet du om att du prtar hela tiden
Ja jag vet me det är för att jag stavar så dåligt. VA? Jag kompenserar liksom min dåliga stavning med ord pär minut.

Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått. Sanna vänner kan man alltid lita på. När du kommer hem är jag din vän. Sanna vänner kommer alltid igen.

Lång trång gång....?
NEJ
öppna vida felt med mängder av växt och djurliv.
Jag njuter av min sommar, njuter av kvalitén som infinner sig sakta men säkert i mitt liv för att stanna. Nu släpper jag inte taget.
Du ditt vidriga helvete.

JAG ÄLSKAR DEJ, DITT HELVETE!!

Idag är det en ny dag med nya möjligheter så jag laddar om och kör med full fart rakt in i framtiden, lämnar det förflutana bakom mej även om jag kunnat ta mycket bra lärdom av det. Ingen mår bra av att älta, du kan ändå inte ändra på något. Bara utvärdera och ta lärdom av det.

Ljuga är fult så det gör jag inte.

Av Maria Ahlby - 21 juni 2014 00:26

Ja sa hej, kom o krama mej

Vissa stunder vissa dagar är allt mer än perfekt. Kungen av K du gör mej glad, trygg o nöjd. Känslan av äkthet infinner sig snabbt när du gör dej till känna. Du lyckas gång på gång få mej att le, längta och drömma.

P vad är du igentligen för typ. Ja frågorna är många och långa.. Ja börjar med en o jobbar mej mot 100.

S du gjorde värkligen Ds dag tack, han uppskattade dej någon abnormt mycket.

Tack vackra tanter för ikväll jag kommer åter i morgon och då jävlar skall vi rocka på som bara den. Ni gör min stressiga vardag till ett minne blått. Jag njuter av varje ögonblick med er och era tokigt roliga upptåg.

Lev varje dag som din sista, lev varje dag med ett leende. Lev varje dag med lycka.

Ovido - Quiz & Flashcards