Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Maria Ahlby - 7 juni 2014 09:56

Men Kaffit då?
Kaj min fina krokodil!
Ja kan inte hitta katten?
..................?.................!
Med all rätt o retur hade jag ett super dyn på alla sätt o vis igår. Tack älskvärda N du gjorde det super. Skrattade så ja nästan kissade på mej. Sjöng dansade o flippade som en ninja. Alla dagar blir inte som man tänkt sig. Men va fan de blev ju SÅ MYCKET BÄTTRE.
O bubbel Butt på de. Ja hehe ops jaja only live once.
Släppa taget falla fritt o landa mjuk i en ny tid med nya möjligheter.
Konstateranden haglar över mej. Vad är min tid, vad är min tro, vad är mina viktiga todo. Jag är en som är värd att kämpa för jag är nog tametusan ett kap. Har jag hört.

Jag veta ja, men ja säga inge!

C

Av Maria Ahlby - 7 juni 2014 09:18

nu

B

Av Maria Ahlby - 7 juni 2014 09:16

fet texthallåfet text

A

Av Maria Ahlby - 7 juni 2014 09:15

fet texttja

Ovido - Quiz & Flashcards