Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Maria Ahlby - 2 juni 2014 23:01

En ljummen sommar eftermiddag anlände denna nya kollegan till jobbet. Hon klev ur bilen med ett själv säkert kroppsspråk såg sig omkring och vi viste att nu, nu blir ordning på stället. Hon hade varit här förut och hjälpt till. Hon viste vad som skulle göras och kunde förmodligen göra det i total mörker om då behövdes. Vi höll oss på avstånd och lät henne ta första steget till kontakt. Henne vill inge trampa på tårna.
När vi väl kom igång märkte man snabt att hon började bli varm i kläderna och allt gick på invanda rutiner fast än att det var länge sedan sist. Beundransvärt arbete som är svår slaget. Vi tackar för denna gång om hälsar henne välkommet åter.




Ingen kan göra det jag gör. Ingen kan ta dej på samma vis som jag. Ingen kan förstå mina tankar och det är rätt skönt. Jag gillar det/dej och mej själv

Av Maria Ahlby - 2 juni 2014 01:12

När du känner dej bra. Du vill gör något men vet inte vadför. Kroppen känns het o dina känslor dom brinner. Livet är ett spel och det känns som du vet att du vinner. Ja låt mej säga hur vi gör. Jobb eller fest eller bara på humör i kör. Vi klär av oss nakna. Klä av dej naken, slit av dej kläderna o dansa min vän, klä av dej naken du är het o kokar över min vän. Klä av
dej naken. Hur du än ser ut är det mer än okej. Hur du än ser ut är det mer än okej kasta dina kläder o sej . Kliva dej naken min vän.

Blir det pinsamt tyst. Klä av dej naken DE VET DU!

Ovido - Quiz & Flashcards