Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Maria Ahlby - 9 juni 2014 22:16

ANDAS in ut in ut in ut.
Oooo upp till stående. Vrid på , tryck dra tryck dra. O Ne fy fan det snurrar i huvudet mjölksyran börjar komma i låren. Känner hur luft vägarna sakta börjar krympa och det går tyngre o tyngre att andas. Tittar ner och försöker hitta fokus när golvet börjar flyta. Slå av på tempot och sträcker på mej för att få in syre i systemet igen. Snart är jag på banan igen tar i på nytt igen dock inte i närheten av vad jag borde fixa. Det tar inte många minuter innan det blir jobbigt på RIKTIGT. Jag får ingen luft längre. Paniken sprider sig i kroppen. Brottas med mej själv skall jag springa där ifrån FLY eller stanna kvar o härda ur. Jag vill inte ge upp. Men mitt gamla jag gav ju upp. Men jag ger fan i det och får kontroll på mej själv igen. Lyckas hitta lugnet igen kan sträcka på mej igen och sakta men säkert får kag in syret i blodet igen. Lite lugnare och lite minsta snurrig tar jag mej igen mitt livs första SPINNING PASS.

Ovido - Quiz & Flashcards