Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Maria Ahlby - 18 juni 2014 20:01

Tänk om ja hade en gul IKEA kasse gömd längst in i gardeboden. Vilken känsla, vilken oerhört tokig känsla.
Men det har jag inte. Jag har bra kläder och andra tråkiga prylar men ingen gul IKEA kasse. Lite sorgsen faktiskt när jag tänker på det.
Det måste fixas. O fort !

Blå gardin med katter, hundar och paraplyn. Vad e det frågan om.... Jag vill ha blommig falukorv... Haha du jävlar snurrar det mycket i huvet.. Hållit er. Gärntabletter blir man inte stark av, lustgas är inte samma som ett ekta as garv så tårarna sprutar. En fullpull är inget sexuellt över huvudtaget. Men spagetti och makaroner är gjorda av samma ingredienser och en cykel är en cykel.

Har kommit på att det finns massa roliga tokiga bilder runt om mej hela tiden eller ja det blir ju en bild när jag fotat det. Mycket färg och form just nu.
Undra vad det betyder. Har jag behov av förnyelse kanske eller nytänk? Ja det åter står o se vad detta landar i.

Många glada miner när terminator visar sig på jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards