Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Maria Ahlby - 20 juni 2014 08:23

Hej
Mitt namn är Mia
Jag är 177cm lång o väger dryga 80kg. Jag jobbar med ungdomar och kor ibland.
Gillar att umgås med mina vänner när jag är ledig.
Bor o lever i en betonglåda på andra våningen mitt i Roma mitt på Gotland.
Varannan vecka är min son vid mej.

Så nu är faktan ute....

Men detta viste ni nog redan. Det ni inte vet är...
Hm. Ja. Som sagt det vet ni ju inte så ja vet inte heller om jag skall ge er det.
Ja det kan jag väl bjuda på ändå. Det är ju ändå midsommar o allt idag.

Eller Ne ja skiter i det. Faktum är att jag SKITER I en hel del nuförtiden. Jag gör bara sådana saker som gör mej glad. Jag gör bara saker som ger mej en bra magkänsla, ett lugn, en anledning att le.

Jag vill o jag vågar satsa på långsiktiga mål. Jag behöver veta att det blir bra i slutet. Strunt samma om slutet är idag eller om 20år. Bara jag vet att det slutar bra.

Jakt lyckan. Är det lyckan att få jaga eller är det jaktens lyckade fångst?

Ovido - Quiz & Flashcards