Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Maria Ahlby - 15 juni 2014 08:39

Tokiga upptåg med mej i spetsen så klart.
Jag ångar på som aldrig förr.

Snygga Dalarna lyckades. TACK!

Men mia vi ska ju bort, aj fan de hade jag glömt. Jag kollar upp det.
HON SA JA!
Trevligt folk med, trevlig mat, tokiga grodor.
Vart går den gröna grodan?
Många långa steg i vackraste Visby, många långa meningar i mitt huvud.
O så den där jävla holländare.... IDIOT!
Jaha 3,5h i ord. H.H lika härligt dryg som alltid. H.H alltid min H.H som är tokigt fin på alla vis.
Hm.... Nästan bestämt , nästan bokat, nästan på väg....jag som hatar nästan men okej da för denna gång, men ta det inte för någon vana.

Idag loppis runda ned fruarna och L.
Jag gör som alltid. Jag är med på allt men fattar inget. Hur blev de så här.

MÅSTE RULLA UR SÄNGEN!
Hej då kudden

Åter igen. Bönder som odlar majs bör ha radhack

Ovido - Quiz & Flashcards