Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Maria Ahlby - 4 juni 2014 23:14

För fan sträck på dej du vet att du är bra och att du är den som gjort rätt.
Självömkande och lilla JAGet kan du skippa. Det klär dej inte. Visa ditt stola vackra och säkra stora JAG. Alla vet att du egentligen inte är någon mes någon lite grå mus. Offerkoftan passar inte dej. Klä av dej naken och va stolt över dina bedrifter och framgångar du skördat genom livet. Vist har du långt kvar av livets resa men varför vänta med att nå toppen på lyckans berg när du ändå inte har mer en några få steg kvar.

Liten stjärna har fallit och landat vid min sida. Ja smeker ömt över kinden och känner tillhörighet och kärlek. Äkta kärlek och krav lösa ömhetstecken. Du är mitt liv och kommer alltid vara Nr1 i min värld. Vår värld, våran perfekta värld. Du och jag D. DU&JA

Av Maria Ahlby - 4 juni 2014 19:40

Ibland finns det stunder som kan kännas tokiga fast man vet inte varför. Jag tror att andra människor ibland kan uppfatta mej som kaksig och dryg. KOREKT uppfattat. Jag vill att mina människor skall må bra. Men övrigt folk kan dra åt helvete. Fatta att allt du gör får konsikvenser på gott och ont. Det finns en på följd , ett nästa steg, ett resultat av allt du gör. Tänk efter före du handlar. Kan du fixa och hantera det som det leder till. Dricker du alkohol blir du berusad, har du oskyddad sex kan du bli förälder, har du valt att lämna så kan man inte alltid vända tillbaka.
Jag gör ett aktivt val att inte ongra mej, inte vända och inte bry mej. Kag vill ha en lugn och trygg stund i mitt liv nu. Så snälla snälla snälla stå för fan inte ivägen för mej när jag far fram mot mitt mål.
Känslor Behov Handling och konsikvenser.

JAG KAN INTE HITTA KATTEN!

Ovido - Quiz & Flashcards