Alla inlägg under maj 2015

Av Maria Ahlby - 30 maj 2015 21:53

många konstateranden har gjorts senaste tiden, jag har väldigt och vridit satsat och förlorat vunnit och hyllats.

1. Även solen har fläckar, något som på ytan ser så prefekt ut visar sig vara skapligt lätt repat. Att möta den där homosapien sån får en att må bra är en skön känsla men den kan oxå manga som en bulldozer. Uppförsbackar och höga hinder gör det svårt. Inte lätt att leva i 2 världar samtidigt.

2. Japp kloka P hade rätt, energi in och redo att svettas 3,5 och jag är på banan igen pokalen 2018 glittrar i mina drömmar. Från olycklig och fet till en jävla bra fysik. Jag är glad varje gång jag känner nya strukturer blir glad varje gång det blivit lite fastare. Glad varje gång jag kan öka i vikt.

3. Alla har tydligen inte alla hästar i hagen, hissen går i te hela vägen upp, någon glömde berätta hur världen ser ut. Det gäller att vara den stora vuxna i detta livet. Jag tar ansvar för mitt liv men för fan bete dej och möt mej halvvägs. Det finns ingen väggur förklaring till varför jag skall dra hela lasset själv.

4. Jag sattsar på mitt liv, ingen kommer tacka mej när jag kollapsar för att jag hjälpt andra. Jag klarar mej själv på vägen mot framtiden.

Av Maria Ahlby - 25 maj 2015 22:10

såg nu att jag skulle sitta inne med världens bästa skvaller.
Ett sånt där skvaller som man prata om länge länge och bra rota runt i massor. Ett skvallar som är i topp klass. Ja tänk om jag nu skulle ha ett sådant på lager. Oooo va du är nyfiken nu. Men jag spar det ett Tag till.

Som i gåtor kan bara KATTEN se o mörkret, som i sagorna vi ner alltid den goda, dom i drömmarna finns det alltid ett slut.

Jag är så nöjd just nu, mår så bra för att jag är jag och jag är fanemej helt jävla awsom. Resultaten av träningen kommer mer och mer letar grymt kost schema nu in för kommande deff. Ja sa att du kändes som en pitbull, men vet du vad jag är hårdare. På så många vis visar jag min kompetens att växa i olika samanhang. Jag är och förblir Miss AWSOM

Ovido - Quiz & Flashcards