Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Maria Ahlby - 10 juni 2014 23:09

Jobb dagen avlöpte på ett effektivt, smidigt och roligt sätt. På vägen hem fick jag trevlig sällskap från grannen i väst. Det är något mes grannen som är så bra. Vet inte vad det är men jag gillar det.
När jag kom hem va det dags att njut av lugnet i solen på mitt vardagsrumsgolv.
Efter lite slappande tag jag tag i saken. På med träningskläderna och begav mej av ut på en promenad. Efter knappt en km prövade jag försiktigt att springa lite. O se på fan det funkade, DET FUNKADE! Jag sprang på riktigt jag sprang. Och långt. Eller ja långt, allt är ju tolknings bart. Men för mej va det långt. Ringde skogs trollet och pratade i nästan en timme. Så kul med dessa finurliga typer som ploppar upp i mitt liv. Så jag gick o gick o pratade o pratade. Slutade med lite drygt 8km och närmare 10 000 steg. Ont i fötterna men nöjd o mätt efter god mat ligger jag nu i soffan o klurar på om det verkligen kan vara så att jag är på topp igen. Jo jag tror nog det.

Hur tänkte du nu tänkte jag?¿?

Ovido - Quiz & Flashcards