Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Maria Ahlby - 7 januari 2015 13:47

somnade gott igår kväll. Vaknade och kände mej taggad för gym. Varm säng kall bil varm på gymmet. Vågade mej på att squatsa med skivstången idag för första gången. Ja efter alla film klipp och tekning studerande så vågade jag till Slite. Jag är någ mycket starkare och säkrare än vad jag vågar tro. Satte några "fel" fria sätt. Nöjd och lagom kaxig kom hornen fram i pannan och stegade över golvet mot hantlarna. I ren iver och vilja så plockade jag åt mej 5kg tyngre än vad jag brukar jobba med. O se på fan det var tyngre. MEN jag gjorde alla mina reps fast dom sista var bara för att jag gav mej fan på de. Länge sedan jag hade den styrkan att pressa fullt ut på detta vis.

Jag har även bokat in mej för kostrådgivning för att kunna få ut ännu mer av min träning. Jag var en sekund ifrån att köpa fettförbrännande preparat härom dagen. Men tänkte en gång till. Jag vet ju att jag kan klara detta på egen hand utan att äta extra tillskott i den formen. Men vist lockar den "lätta" vägen mellan varven när det känns som om uppförsbacken aldrig tar slut.
Jag vill jag kan o jag VÅGAR!

Salta satans synder svalnar sakta successivt samtidigt som syskonen synkar sadistisk strategi.

Ovido - Quiz & Flashcards