Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Maria Ahlby - 10 januari 2015 11:26

det finna med livet är att hur mycket man än vill hålla kvar i det perfekta nuet så går det inte. Att inse att livet, tiden och dagarna passerar hur man än vänder och vrider på det. Jag väljer att njuta i nuet längta efter framtiden och minnas det som varit.

Jag är tacksamm över att jag får synas, tacksamm för att jag får vara i denna mysiga klunga av roliga äkta och fina människor som rör sig runt mej i mitt egoistiska ekorrhjul. Jag springer och springer runt runt runt. Dom säger att jag inte kommer någonstans. Men vist fan gör jag det. Det är bara dom som ser på som står still.

ALL RÖRELSE ÄR BRA RÖRELSE.

Snart snart kommer den efterlängtade lilla sessan som jag längtar efter. BD blir bra de.

Indentifiera rädslan och hantera den. Att våga öppna portarna och vara sårbar. Är det värt det? 100% är redan satsat så nu är det bara att hoppas på vinst. Det är mycket som står på spel och mycket som kan komma att göra ont. Jag är stark stolt och trygg. Men kan jag vara det för 2?

Japp det kan jag, klart jag kan, allt makt åt MIA er befriare!

Ovido - Quiz & Flashcards