Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Maria Ahlby - 13 januari 2015 23:42

det var en gång en lite röd kaddet. Hon hette Ester. Många mil och många stopp förbrukade Ester med mej. Som kom den coola svarta MAVA och ersatte Ester. Det gjorde inte så mycket. Samma visa med denna pärla många mil och många stopp. Allt fick hon vara med om.
Efter som hon blev lite speciel så vart hon en bil som alla kände till. Bilen vart mer omtalad än föraren. Men utan föraren kom ju inte bilen häller. Det var ju inget märkvärdigt med den bilen egentligen. En alldeles vanlig 440 visst hade hon lite smink och pimp med inget dyrt och pråligt eller tufft och coolt. Bara lite fix! Men jag gillade henne, vi färdades lång ihop.

Nästa dag är början på resten av mitt liv. Jag gill det

Av Maria Ahlby - 13 januari 2015 17:54

vatten vatten vatten bara vanligt vatten. Japp vattnet gick och plutten är kommen. Äntligen lite påfyllnad i barna skaran. ÄLSKAR våra barn.
Jaja tillbaka till vattnet. Drick mer drick oftare drick före, efter och under. Mer vatten MIA. Musklerna består till stor del av vatten och efter som jag tydligen dricker för dåligt får kag inte ut det kag kan få ut av min träning. Mer vatten till mina muskler. Dom skall svälla och jag skall bli större. Ja lite större i alla fall.

Började dagen med en omotiverad spydig kommentar. Som visade sig vara OK efter allt. E jag somnade om och började om igen. Vaknade IGEN klev upp gjorde kaffi. Började med kvällens föda som skulle förberedas. Allt jag gör, gör jag för att tillgodose mina behöv. Inte för att vara snäll för så jobbar jag inte, jag och mitt EGO.
GLÖM ALDRIG DET!

Ovido - Quiz & Flashcards