Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Maria Ahlby - 14 januari 2015 08:11

det finns alltid tid att vända och vrida på allt. Vad du än gör och vart du än gör det så har du huvet med dej. Det är ett ikke korrekt svar att säga att du inte haft tid att tänka på det. Där emot kan du säga att jag har omedvetet prioriterat bort den tanken.

Tackar mej själv gör morgon gröten är 100% säker på att det var den som gjorde att jag hittade 2andningen på löpträningen. Även dom där nya 10kg jag la på vid dem fria vikterna. Jag har en jävla tur att jag själv kan finna upp skattning och tillfredställelse i att få göra gott och fjäska för karln jag trivs med. Han är värld det och det är fan jag också. Livet blir så mycket roligare om man väljer att se det från mina ögon.

PC du får nog snart tacka mej för att jag gjort ditt och mitt liv mycket bättre än vad det va. Men jag misstänker att du inte riktigt ser på det som jag gör. Ditt val, din ilska och argition. Jag ger mej inte jag tänker inte ha ont i magen för att du betedej som en sopa. Jag säger som alla våran Simba. - jag skrattar faran rakt upp i ansiktet. HA HA HA!!!!!

På fredag är det fyra år sedan jag blev mor, mor till en super fin super hjälpare. GRATTIS till mej

Ovido - Quiz & Flashcards