Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Maria Ahlby - 2 januari 2015 19:28

detta är MIN blogg, detta är MIN arena, detta är MIN fristad att uttrycka mej precis som jag vill utan någon kan klanka ner på mej. Du väljer själv att klicka in och läsa, du väljer själv hur du tolkar mina ord och du får självklart tycka annorlunda än mej. Jag kan ju inte tvinga någon att ha rätt

Nya favorit uttrycket är att ibland är det bättre att bara vara tyst. Ja på riktigt. Dina korkade jävla utlägg på FB om både det ena och det andra stärker bara min tanke om att du är KORKAD!
Och då några fulla ord på detta. Din fula dryga egoistiska jävla fitt kärring du är helt jävla inkompetent på vissa plan och stjälper oftast mer än du hjälper. Om jag kunde hjälpa dej på något vis så hade jag troligen med största sannolikhet INTE gjort det. Jag lägger inte mer energi på dej än jag måste. Men måste säga att jag njure lite innerst inne just nu att få printa ut detta, få det från mej och lätta lite på trycket.

Nej nu gör vi något vettigt av resten av dygnets timmar. Jag är trött skall nog sova då vi kan få en ny dag snart. Vi vill göra det där roliga. Vi längtar och hoppas på massa bus i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards