Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Maria Ahlby - 9 januari 2015 09:44

Kän förlängningen genom hela kroppen stark mage. Sträck ut och håll....

Inte alla dagar som börjar som denna 06:00.... Ohoj tackar närliggande hjälte som fick upp mej ur sängen. Upp och iväg in mot stor byn. KIM men Micken och musiken gjorde min morgon till en öm stretchande upplevelse. Sen vänder jag söder ut igen för att ÄTA frukost. Nu soffläge och borde sova någon timme så jag orkar göra ett bra jobb ikväll.

Vi måste uppleva för att kunna känna. Känner vi inte så kan vi inte häller veta vart vi vill. Alla möten ger oss lärdom både om oss själva och om personen vi möter. Öppet och ärligt möter vi våra med människor i vardagen. Om vi inte kan säga vad som känns innerst inne kan vi inte häller förvänta oss att vi i mötet med andra skall bli förstådda eller tagna på allvar. Hur skall du kunna veta vad jag vill om jag inte säger det.

En krok. En svets. En såg. Ja så kan det vara ibland

Ovido - Quiz & Flashcards