Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Maria Ahlby - 20 juli 2014 23:00

Alla goda dagars lycka. Hon hen o hundarna har anlänt. Jag fick sova. Mysig morgon när jag vaknade av min son som knatade rut utanför husbilen där jag sov. Så go o så glad hela dagen. Massa bus o mys. Ja o systra mi drog till Storbyn och införskaffade diverse viktiga prylar. Fick den efterlängtade tiden bokad. Då nu nu nu drar det snart igång på riktigt med min upp byggnad.
SP kommer du göra undervärk eller kommer du bara vara SP??? Hoppas på det förstnämnda. Fick till en bra tur i löpar skorna i kväll oxå. Stolt nöjd o kaxig. Men det va ju inge ovanligt iofs.

Vilken typ alltså gå mitt på kanten... Hallå hur tänkte han då liksom.

Sluta skratta nu.

O där fick måsten ett helt spann vatten över sig. Tumme upp för liten hjälte.
Många stora framsteg i utväcklingen på kort tid. Stolt mamma som gråter av lycka.

Imorgon bada bada bada. Hon hon tanten jag den andra hon o så Dogge då klart. Massa plättar blev det. Gott gott för sork o tös också. Nu sova sova säng säng säng ja eller husbil för våran del ;)

Ingen rast o ingen ro... Eller jo vi har ju SEMESTER

Av Maria Ahlby - 20 juli 2014 00:22

Den där känslan. Du vet bör det inte går att sluta att tänka på någon. När man bara vill prata med personen hela tiden eller för den delen bara vara nära. Du vet just den känslan vill jag åt. Jag vill känna den där tonårsnuförälskade känslan igen. Går det? Hur vet man om det är den den den just den känslan. Kan man känna lika dant igen. Eller vad känner man.
Ja jo behoven har ju ändrats från när man va "ung" ( haha ungdom =ung dum) allt har sin tid. Men hur vet man när tiden är kommen. Hur vet man om man hittar rätt. Tänk om det är fel det som Känndes så rätt. Tänk om det var rätt fast man inte vågade. Ja det är ett mysterium den där framtiden. Jag tror mej veta vad jag vill med min framtid men jag kan bara drömma hoppas och önska. Jag kan planera en rak o fin väg men inte Alltid jag kan hålla kurs när det gäller. Ibland Hamnar jag på sidospår eller rent av krachar i diket. KABOOOM!

Jaja jag lägger ner för kvällen och tänker inte på det mer.

797 du o jag har en gemensam nämnare. Vi har ett mål, en träffpunkt.

Ovido - Quiz & Flashcards