Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Maria Ahlby - 4 juli 2014 15:39

Jag kommer inte slås för dej. Jag kommer inte tjatat. Jag kommer inte kompromissa. Jag kommer aldrig ge med mej. Jag viker inte en tum för att du skall vinna över mej.
ALLA LIKA ALLA UNIKA.
Blommor och bin , kottar och blad.
Sanningen är den att jag är stark. Både fysiskt och psykiskt stark. Jag är med i front truppen. Vi slås för alla människors lika värde. Det finns alltid undantag. Jag är ett undantag. Jag är lite mer än dom flästa .
Jag är en banan. Alla apor gillar banan!
Vill du vara min soldat så måste du kvala in i truppen.
Faller diktatet jag upp dej igen. Vi vinner kriget. Alla möten är viktiga, mitt möte med dej är viktigt. Du är min soldat. Du räddar mej.
Du som varit min soldat vet vad som krävs, vet vad jag begär av dej.
Sanningen sekund av gör vart vi vänder nästa steg. Öst, väst, norr, söder. Spelar ingen roll men vi kommer vinna så länge vi är eniga i vår kamp för KÄRLEKEN!

Ovido - Quiz & Flashcards