Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Maria Ahlby - 8 juli 2014 00:26

Nu börjar jag landa i detta med semester. Benet börjar bli bättre och jag ser nu ett ljus i tunneln. Hoppas ute gymmet är färdigbyggt snart. JAG VILL TRÄNA IGEN. Jag vet att jag är på väg mot mitt mål och är stolt. Minresaräknas MRR. Så bra grupp.
J du gör skillnad. J du stöttar. J du peppar. J du är inspirationen. J du för mej att tro på förändring och målet. Hoppas att vi snart kan träna ihop. Jag vill visa hela världen hur hävla grym jag är.
Du, du Som inte trodde på mej, du som inte ville att jag skulle lyckas , du som är sjukligt svartsjuk på min fram gång . Släpp ner den fasaden och svälj stoltheten. Jag vill gärna peppa och stötta dejbi din resa. Mot ditt mål.
Jag är EGO, det vet vi allihopa. Men jag är inte elak på något vis. Jag vill vinna men vinner inte själv jag bhöver er, er mina fina vänner. Jag behöver er som vill jaga mej. Jag behöver er som fångar mej bär jag faller. Jag behöver er som hejarpå.

Du måste vara du och jag måste vara jag.

Dagarna räknas ner mot landning och nya banor i livet. Norr o söder här kommer vi.

Du o jag o mitt EGO

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards