Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Maria Ahlby - 15 juli 2014 23:32

Vissa saker gör jag bara. Vissa saker tänker jag efter före. O vissa saker tänker jag efter efteråt . Den sist nämnda är mindre bra. Jag är bra på att göra men sämre på att inte göra.

Katten du skrämde skiten ur mej. Men skönt att det bara va nummret du villeåt. Klart du kan få ett nummer av mej ;)

Kabooom, o jävlar vad va det. Ops jaja det va en bra ide igår. Men inte nu längre.... Hm... Jaja de höll nog. (Hoppas jag)

Kan du sluta tjata nu. Oj va kom den ifrån. Kan nästan lista ut vart det kommer ifrån faktiskt. Illa

Prata prata prata, planera fixa o dona. Åka båt? Ja jo snart e vi kanske på väg, eller vatten....
Du har alltid varit nr1 men nu är jag nr2. Tufft att ta in men gillar att se dej lycklig. Du är värdefull, betydelsefull och fantastisk på många vis.

O morsan mår bra.....
O så dom där jävla dansskorna. Ja dör va roligt.

Banan är gott men äpple är bättre. Pers ord är min lag. Kämpa för fan tjokis.

Sidecut or nott.....! Ja att ha hår eller inte det är frågan?
Klimparna , PT o syster. Ni är bra ni. Tumme upp för er. Men inte fan blev ja klokare för det. Fröken vet alltid bäst o kan själv gör det igen SKITER ¡!

Av Maria Ahlby - 15 juli 2014 09:34

Den bekräftelsen jag får av min son är mer än tillräcklig för att tillgodose mina behov. Jag är viktig, värdefull och behövd. Många gånger är det nog fler än jag som i sin föräldrar roll känt sig otillräcklig, trött, frustrerad och/eller dålig. Men när jag ser vilka framsteg mitt barn gör i sin utväckling så blir jag stolt. Och jag vet att allt han gör är en spegelbild av hans omgivning. Vi är bra föräldrar.

Borde ja, skall ja göra det. Vet vet hur,var och varför. Jag är virrig och ivrig. Hag är rastlös men inte laglös.

%är summan av en del.
Delen är % av summan.
Men summan är inte delen av %.

Jag vill ligga i ett mörkt tyst rum med inga måsten. Sämre dag idag. Allt och inget är så perfekt och fel idag.
Jag vill åt den där stunden, den där dagen, den där känslan. Ständigt sökande.

PUMAN

Ovido - Quiz & Flashcards