Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Maria Ahlby - 1 juli 2014 15:46

Jag har sätt hur den där skiten alltid tär på dej. Jag kommer kriga för din skull och finns där för dej. När du stupar nästa gång vill jag bära dej.

En klase bananer är in köpt. Kommer du ihåg? inte 6st, det är bara 6st bananer som sitter ihop. Och inte 8st då är dom bara jävligt många. 7st! Endast 7st bananer kan bilda en klase.

Ny kaffi burk. O min älskade fru fick förgylla min dag idag.... Tack tack tack för att du e du o du e bästa wifi ewer. Sen kommer katten ( tumme upp) mysigt och bäsatst sonen kommer hem idag.

Grönapelsin? Ja de va tider de. :)
Jobbar mer med rosa mango nu. :/

Slit ditt hår, klappa dina lår och dröm om orangutangen på zoo. Eller baka bullar. O Gud vad gott med nybakat bullar... GÖTTANS!

Jag vill så mycket men vill inte trampa någon på tårna, visa skulle jag dock kunna sparka av knäna på just nu.

Den dagen den sogen säger dom. Ja det är nog så. Denna dag min sorg.


JAG ÄR STOR och STAK stark som sprit

Ovido - Quiz & Flashcards