Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Maria Ahlby - 12 juli 2014 05:54

Vist är det fantastiskt och helt underbart med vänner som bara vet. Dom bara vet hur, var och varför dom är så viktiga för en. Min fina DM hon kan hon. Allt i från att få mej till skratt så tårarna sprutar till att jag kan bli gråhårig på henne. Men hon finns där, kommer alltid finnas där. Jag tänker alltid TA hennes närvaro i mitt liv FÖRGIVET.

Flyget, bilen, pråmen, bilen, Bore, MAT, bilen båten, en Rauk eller två , pråmen, bilen, bondgård, Gotlands Sommar i lufte.
Bil, grus, MAT. Högklint o hem.
Kort summering av dag 1. Nu ny dag dya mål. PÄÄÄRK !
Jobb jobb jobb. O va jag saknar min FRU MIN WIFI!

Du jag vi dom haha seriöööst oj va kram kör kör kör rabbis oj vackert stopp kallt damm tönt rosa visa draav läggtill = ROLIGT
Varför inte se till att ha roligt, skit i allt tråkigt och sådana saker, stunder, människor som ändå inte kan ge dej ett skratt eller i alla fall en bra känsla. Jag jobbar så i alla fall.

Ser tjongade ABOVE

Ovido - Quiz & Flashcards