Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Maria Ahlby - 17 juli 2014 15:13

Tur vi är 2ändå. Utan dej hade jag inte haft vårt bästaste. Du ställer upp ovilkorlöst och det värderar jag högt.

POTATISMJÖL!

Mini hjälten Kämpar på som aldrig förr. Nya upptåg och utmaningar. Hej o hå håll i dej och åk med, för detta tåg kan man inte hoppa av. Jag väljer att luta mej tillbaka, njuter av färden och allt som händer längs vägen.

MAJSVÄLLING!

Dryga 8km till fots med sovande kille i vagnen. Super morsan gjorde det igen. Vackra ben hittas inte genom soffläge utangenom att gå gå gå...
Är igång till 80% skall till 100% och öka:)

MAKRILL!

Kor. Ja saknar mina kor. Hur kan en (eller200st) kor göra mej så lugn och nöjd. När jag landar vid korna stänger jag av världen och bara är. Jag bara gör, gör det hag trivs bäst med. Korna är helt klart min favoritstrategi till att hitta lugnet, få ner pulsen från den stressiga vardagen och bara njuta.

Drömmer om en framtid med eget hus, egen tomt och massa njutnisfylda måsten.

Käre Gud får jag ta en tårtbit till? JA DET FÅR DU.

Ovido - Quiz & Flashcards