Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Maria Ahlby - 6 juli 2014 18:36

I min tokiga drömvärld bedriver jag mitt egna slakteri och butik. Alltid färsk kött. Alltid välmående djur. Alltid en glad expedit och alltid välkommen till mej och mina djur. Jag vill kunna visa upp ett fungerande system. Från kalv till fint putsad ryggbiff.
Hela cirkeln och allt som den innefattar.

Men jag har ju förstått att det är en dröm, kommer förbli en dröm. Sveriges lagar och regler sätter stopp för detta. Ja jo jag kanske skulle kunna fixa allt som behövs men... Vad skall jag då drömma om. Ne jag drömmer vidare och har det bra i mitt lilla slakteri.

Jordnötter är farliga är du inte allergisk mot dem så kommer du bli fet istället. Samma gäller allt som innehåller socker. Socker är snabbenergi.
Jag gillar min energi. Inte just nu men alla andra dagar gör jag det. Då är den perfekt och helt super att ha.
Snart snart snart får jag nytta av min energi igen. Skall bara....... Bil hel igen.

Ovido - Quiz & Flashcards