Alla inlägg den 27 december 2014

Av Maria Ahlby - 27 december 2014 18:21

ibland blir det inte som jag planerat.
Ibland blir det bara ännu bättre.
Gårdagen var bekräftande 2784 rätt av 184 försök.
Nervöst men genomförbart lyckades det. Lugnet i "familje" lyckan avnjöts med köttbullar och pasta efter en varm skön dusch.
Ops somnade visst i den vara famnen på soffan en stund. Jaja hänga tvätt innan kudden ropade efter sällskap. Vaknade av att det kom en instutsande sprudlande hjälte i sovrummet. KAFFET ÄR KLART NU. Ohoj jaja rulla ur lopplådan och krypa ut till frukostbordet.
Du tog min väska och mina pengar... Om du bara viste vad jag gjorde på stan idag. Haha nu gjorde jag det igen. Det lät så jävla roligt i mitt huvud. O du kommer nog le lite i alla fall när den dagen kommer. Ja just det ja när fan va det nu igen. Jo jo jag vet an almenacka kan vara bra i land.

Extremt bra pump på gymmet idag. Stört nöjd. Så frågan är. Blir det 2pass idag. Jag har ju ännu benen kvar som inte fått sitt ännu. Eller skall jag spara det. I morgon lär energin behövas om jag känner mej själv rätt.

Ovido - Quiz & Flashcards