Alla inlägg den 2 december 2014

Av Maria Ahlby - 2 december 2014 12:50

godmorgon solstråle.
Sovit typ för lite. Fast sov skönt när jag väl sov.
Makrill Vasa och lite multi på de.
Tisdag : blodpudding,lingonsylt, råkostsallad, ett halvt äpple och knäckebröd

Blå bil mot visborg. Blå bil mötte lite rödvit bondbil. Hej hej!
Laddad som bara den dundrade jag in på favorit palatset. Uppvärmning helt okej. Första sätt, andra sätt. AJ! Dubbelsatan va ont de gjorde. Försöker mej på ett tredje sätt. O hej o hå de gick tamefan inte. Nehe bara att packa ihop och lämna i sorg.
Tänkte hälsa på den sjukaste vännen jag har för tillfället. Men ikke hon hävdar att hon är trött. Tokigt. Jaja tapetklistret och garn är inhandlat. Hem fixa dona ordna och härja. DET RINGER!!!! Tapetklistret över allt och inget svar inte.
Dubbelsatan IGEN. Missade malin...... Blä... Jaja jag bokar om 1års uppföljningen. Fatta redan ett år har gått. O jävlar va jag är bra. Är inte i mål med första största tänkta målet. Men jag är i mål med mycket annt. Så som att kunna springa. Eller att vara glad. Jag mår så mycket bättre nu än då. Tack till mej själv för att jag valt att sattsa på mej själv.

Snart mot jobb o Nisse jakt start. Spring din lille Nisse spring spring spring. Måste skriva klart också.

Ovido - Quiz & Flashcards