Alla inlägg den 10 december 2014

Av Maria Ahlby - 10 december 2014 20:46

sovigt dåligt.
In till gymmet med massa energi.
Pressade allt jag hade och det kändes så bra. Inga PB idag men ända jävligt nöjd. Sen bar det av mot början på dagen D. Diplomeringsdagen. Tumme upp för mej och jag är stolt nöjd och lättad.
Men när jag satt där så kom allt ikapp mej febern kom rullande, alla varningslarm i hela kroppen skrek. DU E SJUK DIN IDOT, hem o lägga sig med alvedin. Vaknade sen och kände mej hyfsat okej ändå. Åkte mot jobbet för att göra det enda rätta. JOBBA. Japp det höll några timmar i alla fall. Nu är jag åter på soffan i björnidet och väntar på en kopp varmt TE, en wesky eller varför inte lite uppladdning och om pyssling. Men jag begär absolut ingen ting. Absolut inget. Vill bara bli frisk.

Nu lite för och efter bildet

Ovido - Quiz & Flashcards