Alla inlägg den 11 december 2014

Av Maria Ahlby - 11 december 2014 23:59

mycket kan jag säga om många, men många kan tydligen inte säga mycket om mej. Historier finns men det är bara få som vet hur jag igentligen är. Jag börjar komma under fun med att jag gärna släpper in folk i mitt liv. Men jag släpper dem inte längre in än jag behöver för att få det jag vill ha, behöver eller kan få. Det handlar inte om egoism i detta fallet utan om ren och skär osäkerhet. Jag har blivit sviken, bedragen lurad av dem som jag älskat. Jag är stark och kanske lite för stark då jag stänger dörrar lite för fort i vissa fall. Men jag jobbar på det. Men med rätt nyckel till rätt dörr så släpper jag in. Jag vet inte själv vilken nyckel sOm går vart. Eller vilken dörr som är låst eller inte. Men häromkvällen hittade du en ny nyckel till en gammal dörr. Det funkade! Tack ! Nu håller ja den dörren öppen för dej framöver. Men det finns fler dörrar på andra sidan.

Julbord med jobbet
Fika på stan med lina
Skumbad med gott i glaset
Matlagning till den goda
Avnjutning av maten
Statt bus o mys
Nu sova sova säng säng säng.

I morgon är det 1års uppföljning på gymmet. Jag vet att jag inte nått målet. Men jävlar vad jag är stolt ändå:)

Av Maria Ahlby - 11 december 2014 14:39

Ovido - Quiz & Flashcards