Alla inlägg den 23 december 2014

Av Maria Ahlby - 23 december 2014 10:02

instängd i sovrummet.
Fan lägg av du är ledig. Jag blir stressad.
Jag vill så gärna hjälpa till, vill så gärna "dra mitt strå till stacken) men måsta kanske lugna mej lite. Tagga ner och tycka det är ockej. Jag gillar det igentligen. Man vore väll dum om man inte gillar att ligga kvar i sängen och höra hur frukosten dukas fram kaffebryggaren puttrar och jag vet att det är en snygging som gör detta.
Mina behov av att pyssla om är tyvärr större än egot nu förtiden. Men jag skall göra mitt yttersta för att försöka bli ompysslad. :)
Så nu med L till Storbyn för sista inköpen inför kvällen och morgondagen. Ja första och sista kanske det borde heta.

Jag har en skarp syn på den slipade framtiden.

Hacka packa täck så blir det rätt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards