Alla inlägg den 15 december 2014

Av Maria Ahlby - 15 december 2014 08:27

en önskan och en längtan efter lugn och stabilitet. Orkar inte med massa falskspel lögner och fega kräk. Ge mej sanningen, spara inte på känslorna. Ingen kan veta vad du tycker tänker och känner om du inte säger det. Ibland gör saningen ont men den gör bara ont hälften så länge som ljug.

ANALYSERA MERA!
Huvet är fullt av snor men ändå så går det på högvarv. (Lite trögare bara) jag börjar tro att det är mej själv hag måste jobba mer med. Våga vara sårbar. Våga visa strupen och inte tro att alla vill skada. Jo jag hatar folk. Men visst finns dom som lyckats hitta in i mitt inre psyke. Brorsan & biffen med familjer och några till. Men långt i från alla känner hela Mia. Jag vill våga lite på folk. Vill våga tro på lyckan. Men ständigt finns oron där att snart kommer bakslaget.
Jag får alltid reda på allt, vare sig jag vill eller inte. Vad är det jag vill ha, vad söker jag, vart är jag på väg? Ingen kan som jag, bara jag kan det jag kan. Vill du dela deta med mej måste du säga det. Jag tänker inte gissa mej till vad du tänker. Puss i påsk för det kommer regna i jul

Ovido - Quiz & Flashcards