Alla inlägg den 16 december 2014

Av Maria Ahlby - 16 december 2014 00:15

E skriv någe vettgt i den där bloggen... Ja vad skall jag skriva om då? Svaret tänker jag inte printa ut pga. Vissa Orsaker. Men det var kul då.

En roligt givande dag med många AHA upplevelser. Slutar aldrig att förvåna mej själv. Skapligt kul med alla nya kommentarer från helt okända läsare på bloggen som värkar uppskatta mina ord i tokiga konstalationer. Tack det peppar bara ännu mer. Jag vet ju att det är folk som läser och inte vill låssas om att dom är nyfikna.

MF på gymmet gav mej bra kredd för min senaste prestation . Dock kan jag kanske ha sagt något i still med kom och kolla på dessa soffror. Läs bgrund och säg att jag har gjort ett jävligt bra jobb. Hon gjorde som jag sa, jag fick beröm om det var äkta eller inte låter vi vara osagt. Men jag fick det i alla fall och sög åt mej som en svamp.

0,3kg bort och nästan 1kg upp i FFM. Ne kag är inte det minsta kaksig över det. Eller japp det är jag.
Jag sa- skulle det vara jobbigt om jag blev mer muskulös än då?
Svararen- hm.... Ne bara du inte blir starkare.
Jag sa- Ne det är nog ingen risk
Svararen- Ne för då får du nog kämpa ordentligt.
Skapligt skönt med en motpol som e lika själv god som jag.

Men på riktigt, i bland är du snyggare om du håller käften. Fast det kanske är ömsesidigt.

Hur kort är ett sträck innan med blir en prick?

Ovido - Quiz & Flashcards