Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Maria Ahlby - 15 februari 2015 08:55

Är jag omättlig ?

Känslornas bergodalbana gjorden en ny looooop.
Det handlar inte om att äta eller behålla kakan, jag vill ha hela kakburken och gärna bagaren som gjorde kakorna också. Fatta grejen behovet är inte tillgodosett..... Jag har känslan men har inte identifierat behovet vilket innebär att jag famlar i blindo och panik efter en lödning ett svar en utväg på något jag inte vet vad det är. Som att läsa en karta på fel språk och inte veta vad/vart målet är. Som att måla med sin favoritfärg när men är färgblind.
Som att sitta vidhavet och njuta avsolnedgången klockan 12 mitt på dagen. Saningen, lösningen och svaret finns inuti min kropp. Men skalet är hårt och värktygen svaga. Förlitar mej på tur och tålamod för att vända denna tränad en gång för min skull.

Japp det är så här jag börjar min 29 födelsedag kl ca 1 på natten skriver jag i bloggen.
Jo jag är både ledsen och besviken på dom där så kallade. Hoppas resten av dygnet bevisar mej fel, annars ringer jag psykologen skriver in mej i kramtröja och stannar där. Om det är jag som gjort fel måste jag få veta det. Jag kan inte ändra på mej om jag inte får veta vad som görs fel.

Jag älskar dej, ditt helvete!
Aldrig har jag sårats som jag gjorts av dej. Du är helt otrolig vad skall jag ta mej till. Åhh vad skall jag göra. Den man älskar så vill man inte slå och banka gul och blå. Och fast jag tillintetgjord, håller kag mej lugn och ditt vackra helvete kan inte hålla mun.

Ovido - Quiz & Flashcards