Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Maria Ahlby - 12 februari 2015 22:39

haha ja oj vad fantasin kunder skena iväg bara av en rubrik.

Nu skall jag berätta för er om hur man väver en tasmatta. Först och främst sätter man varpen..... Ha ha ha haaaa sa Egon och gick och ja sig. Ne soha bara så dööööö tråkigt skall vi inte ha det ikväll inte.

Dagen började med stress tårar och magkatarr. Möten besked funderingar förhoppningar osv. Ja himmelen såg mörkt och alla dåligs vanor började göra sig till känna. Som nikotinist övar alltid behovet/begäret efter nikotin när vi inte är helt 100%. Dvs. Ledsna, trötta, arga, hungriga, ja på något sätt värkar det som om alla våra behov kan tillgodoses med. NIKOTIN! Men så är ikke fallet bara funktionen. Trots tuffa dagar har jag gjort det jag själv inte trodde ja kunde klara. Jag är inne på dryga 2v som nikotinfri. Stolt japp kaxig något nöjd absolut. men avslutades på mycket mycket MYCKET bättre vis. Ni vet den där känslan pirret i magen värmen i hela kroppen och det bara går inte att sluta le. Det är så skönt. Lite nytt lite spännande lite fel/förbjudet (fast rätt och riktigt). Ja så väljer jag att lägga ut orden för detta dygn.

Nu några väl valda på vägen.
K du är i mina tankar och jag värnar massa om dej och din familj.
S sluta aldrig att vara så där bra som du är. Vi gillar det.
H dagenshjälte borde det vara i stället
E saknad och älskad såååå mycket just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards