Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Maria Ahlby - 7 februari 2015 01:12

stress stress stress det är långt ifrån alla dagar som både börjar och slutar med i stress.

Kritisera aldrig mina val DU är ett av dom.
Jag skulle kunna bli arg
Jag skulle kunna känna mej besviken, sviken
Jag skulle även kunnat blivit ledsen.
Men jag skiter i det. Jag gör bara som jag sagt i stället det känns lättare så för det går väll ändå inte att missförstå, tolka eller krongla till.
Allt vi människor gör gör vi för att försöka tillgodose våra behov. Vad är DINA behov? Mina är just nu SOVA!
Min lösning är just att få sova. Vad är din lösning?
Alla människor mår bra av att få känna makt, att få äga känslan av kontroll om det så är kontroll över en annan människa eller över sina egna tankar och rörelser. Men det är inte fören tryggheten och tilliten finns där som vi kan våga släppa kontrollen. Uppenbarligen behöver jag hitta en annan strategi för att få folk att våga lita på mej våga släppa sin egen kontroll för en kort stund. Vågar jag lite på någon Annan? Jo det är ju klart jag gör, eller??? Är jag beredd att släppa kollen och våga njuta i det ovissa?

Ne nu undrar jag fan va jag gett mej in på. FÖR FAN MIA STRÄCK PÅ DEJ DU ÄR FAN GRYM.

Ovido - Quiz & Flashcards