Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Strumpeband i svart spets

Av Maria Ahlby - 12 februari 2015 22:39

haha ja oj vad fantasin kunder skena iväg bara av en rubrik.

Nu skall jag berätta för er om hur man väver en tasmatta. Först och främst sätter man varpen..... Ha ha ha haaaa sa Egon och gick och ja sig. Ne soha bara så dööööö tråkigt skall vi inte ha det ikväll inte.

Dagen började med stress tårar och magkatarr. Möten besked funderingar förhoppningar osv. Ja himmelen såg mörkt och alla dåligs vanor började göra sig till känna. Som nikotinist övar alltid behovet/begäret efter nikotin när vi inte är helt 100%. Dvs. Ledsna, trötta, arga, hungriga, ja på något sätt värkar det som om alla våra behov kan tillgodoses med. NIKOTIN! Men så är ikke fallet bara funktionen. Trots tuffa dagar har jag gjort det jag själv inte trodde ja kunde klara. Jag är inne på dryga 2v som nikotinfri. Stolt japp kaxig något nöjd absolut. men avslutades på mycket mycket MYCKET bättre vis. Ni vet den där känslan pirret i magen värmen i hela kroppen och det bara går inte att sluta le. Det är så skönt. Lite nytt lite spännande lite fel/förbjudet (fast rätt och riktigt). Ja så väljer jag att lägga ut orden för detta dygn.

Nu några väl valda på vägen.
K du är i mina tankar och jag värnar massa om dej och din familj.
S sluta aldrig att vara så där bra som du är. Vi gillar det.
H dagenshjälte borde det vara i stället
E saknad och älskad såååå mycket just nu.

 
 
Ingen bild

Syster

12 februari 2015 22:56

Så stolt över dig, du är super duktig som hållit dig ifrån nikotinet, jag hejar på dig, kan nog jämföra det med att jag skulle sluta med oboy/chokladmjölk, stackars min omgivning då säger jag bara 😉
❤️❤️❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ahlby - 30 augusti 2019 22:53


Att göra val är både lätt och svårt. Att göra val för min egen vinning skull eller höra val som kortsiktigt hjälper andra men på sikt skadar mej. Eller göra val som på kort sikt hjälper mej framåt men kanske inte passar in i andras mönster. Jag svaja...

Av Maria Ahlby - 23 oktober 2018 08:52

Jag är så trött. När jag var barn under åttiotalet satt mammorna under fläkten på en pall. De rökte Blå Blend, hade blå mascara som enda make-up och var enastående vackra med sitt permanentade hår. De hade hår under armarna och köpte Big Pack till...

Av Maria Ahlby - 28 december 2017 22:31

Vi är många som älskar julen med allt som hörtill i våra traditioner. Allt i från adventsfiranden men 4ljus i staken nejlika apelsiner i röda band. Kalender öppnings och önskelistor. Att vakna den 24/12 är en pirrig känsla. Fina kläder allt luktar go...

Av Maria Ahlby - 29 oktober 2017 11:16

Förvänta dej inte att möta en glad trevlig snäll söt charmig behaglig figur. Jag är kvinna, i detta paket ingår inga humör svängningar snarare en begodslbsna. Jag är inget i närheten av en blomstrande sommaräng snarare ett minfält. Det är ingen idén...

Av Maria Ahlby - 1 oktober 2017 21:49


Ha ha ha du tror att det är äkta och på riktigt, men snälla lilla vännen plåster sitter inte för evigt. Antingen rycks dom bort eller så ramlar dom helt obemärkt av i badhuset. Krusbär och vårrullar är ätbara men ingen vardagsmat precis. Men pann...

Ovido - Quiz & Flashcards