Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Maria Ahlby - 30 maj 2014 00:19

Rackartyg och busfrön , toktanter och krutkäringar, raggmunkar och fläsk. De e gott de. Raggmunkar o fläsk alltså.

I morgon skall jag träna, packa, packa om , åka mot jobbet hoppas frugan kommer ihåg att vi pratade något om den där smörgåstårtan. Sen hem till familjen fole o sova så bästa B kan köra mej på lördags morgon. Mot nya upplevelser , äventyr och andra galet roliga stunder. Ja för det är vad jag hoppas på. Vill åka mot mitt hem med en bra magkänsla när det väl bär av hemåt igen.
Jag vet att du läser ;)
O du vet du vad? Ne de vet inte jag häller men jag vet att du fin på många vis. Fina människor skall man vara snäll mot.

Citat av en väldigt värdefullman i mitt liv. -satan i helvete saknar nog sin dotter nu MIA

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards