Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Maria Ahlby - 25 maj 2014 20:38

Att drömma sig bort o känna lycka och lugn är ett vanligt återkommande fenomen o min värld. Men min värld är nu inte längre så långt från sanningen. Jag njuter i min vardag. Jag är på mållinjen och håller på att kliva vidare mot nästa mål när det gäller min träning och om formning av min kropp.
Aldrig innan har jag känt mej så lugn i sitvationer att vara "själv" . Eller som min älskade vän sa. MIA du är aldrig själv vi finns alltid för dej. TACK!
Men jag gör vad jag vill när hag vill osv. Just nu ligger fokus på träning och skatt varannan vecka och fullt fokus på Dogge den andra veckan. O den lilla valpen ger ju mej så mycket. Om inte så bygger den ligge grabben mitt självförtroende ännu mer. Han hade aldrig varit en så fin lugn o trygg kille om inte vi varit så bra. Inte bara jag o han pappa utan också alla andra som finns för han i hans liv.

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards