Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Maria Ahlby - 22 maj 2014 23:35

Tihi ja det började med en Volvo, det kanske alltid borde börja med en Volvo, kanske hade varit roligt jämt då? Ja vem vet , inte jag.

Ja har du nu sagt att du kommer se till att du har övertaget så är ja inte den som är den. Du får gärna tro att du har det:) eller så släpper ja allt till dej.
Ne så blir det nog inte. Jag vill gärna vara med och på värka.
Jag är den jag är, och är som jag är och det är liksom det som det är helt enkelt ;)

Steg 1 2 3 4 5 nehe , helvete, måste göra om steg 1 2 3 namn ålder 4 5. O chit va har jag gjort HJÄLP!
Fruktansvärt spännande roligt och tokigt nervöst.
Helt galet men ändå kalas bra.
O sen då va händer nu... Jo väntan...
INTE min starka sida.
Vad är mina staka sidor:
Empatisk
Ärlig
Tydlig
GLAD
Alltid på gång
O så har jag massa kärlek jag öser över dom som förtjänt det.

Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, Sanna vänner kan man alltid lite på, när du kommer hem är jag din vän, Sanna vänner kommer alltid igen.

O så kör vi till med en bild på de.
Hadee sökningar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards