Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Maria Ahlby - 20 maj 2014 23:05

I morgon kommer min lilla prins hem.
Min livskraft kommer hem och fyller på mina reserver :) jag har det så himla bra med min fina underbart vackra son.

Du finns där, men du finns bara på avstond. Du får mej att hoppas, du får mej o tro, tro att det är möjligt.
Du ler, du är fin, du är alldeles lagom på alla sätt o vis.

Jag känner mej lugn och trygg i detta nya NU. Jag vill inte tappa nuet, vill inte trilla av detta spår som jag tror kommer leda till ett nytt och ännu mer perfekt nu.

Jag har så finna vänner, mina riktiga vänner. Ni som har samma kravlösa kärlek till mej som jag har för er. Ni är värda all lyck i livet och jag kommer alltid finnas där för er som ni finns för mej. <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards