Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Maria Ahlby - 21 maj 2014 22:22

Jag har kommit på att kag nog måste förklara mitt uttryck -HATAR FOLK
Ne jag harar inte människor över lag men jag hatar folk.
De vi säga : dom som står för mej i kön på Ica och kommer på att dom glömt något som dom måste hämta så jg får vänta LÄNGE. Eller dom som parkerar så när min bil så ja inte kommer in i den. O så får vi inte glömma dom idioterna som helt enkelt bara är ivägen över allt. I trafiken, på bion, i butiker o lite över allt i vardagen. Dom folken ja det är dom folken jg hatar.

Jag hatar inte mina vänner, familj och er som förstår sig på mej o mina tokiga uttryck.

Så jag HATAR FOLK och tänker fortsätta att göra det men det skadar ingen så det är okej tycker jag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards