Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Maria Ahlby - 19 maj 2014 23:22

Kalla mej kaxig eller dryg men jag råkar facktiskt vara någon. Jag är den som många önskar dom slapp gå i klinch med, jag är den som många vill vara vän med, likväl som jag är den du ser upptill eller avundas. Det är ju uppenbart att jag är en person som lämnar avtryck i folks liv både på gott och ont. Men ändå så väljer så många att vara nyfikna på vad jag gör, när jag gör det och i vilket sällskap. Jag känner mej hedrad att alla dessa människor väljer att lägga sin tid på att "kolla upp " mej för att sedan snacka om det. TACK om ni bara viste vilken ego boost ni ger mej?.
Jag väljer mina striden men det är sällan jag krigar. Det enda jag kommer gå in i strid för är min son och hans välbefinnande. Det finns inget annat som är värt att lägga min energi på.

Du kan inte hindra mej på min väg??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards