Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Maria Ahlby - 16 augusti 2014 23:28

Godmorgon världen , vilken underbar dag, säg vart går färden, vart reser vi idag.

Mysig för middag med mång. -va sa du? Varför? Men varför då? Mamma mamma mamm. Jag behöver lite hjälp mamma. Va sa du? Varför? Jag kan de ja.
Somnade i vagnen som en klubbad säl.

Väl på gymmet med min egna lilla PT. Hoppades det hopprep. ( Jävligt jobbigt) sen dubbla pass. Både ben och mag/rygg. Helt slut lyckades jag ta mej ut i bilen och köra norr ut.
Min bästa far hade fixat kaffi så det va klart när jag kom fram. Sen ut o byta bromsbelägg fram på pärlan. Hm.... Inseks 7an...... Vart e den? Ringer bror som har det nästa. TACK för lånet. Lagom klara med beläggnyttet öppnar sig himmelen och Regnet öser ner. Efter regn kommer provbromsning. JAAAA alla jobbiga varnings tecken symboler och ljud är borta. Nöjd. Jo vars. Skall ju inte skryta men fy fan va bra vi e pappa.

Kvälsmat, bus och lek. Nu lördagsgodis. Jag glider i löparbyxorna och tar mej en sväng medans övriga smaskar gott. Hemma igen möts jag av en trött son. Nu sover liten o pruttar i sömnen. . De luktar BAJS. Naj så kan man ju inte säga. Hehe den gammla Godingen. :)

Lite sliten i Slite blir man allt

Ovido - Quiz & Flashcards