Alla inlägg den 14 december 2015

Av Maria Ahlby - 14 december 2015 10:17

Har checkat in på mitt älskade gym igen. Många dagar sen sisst nu och det känns fantastiskt. Om 50min är det möte med bästa tränaren, jan som skall ta mej till toppen han spm skall få mej upp på senen. Jag gör mitt bästa och tömmer dom sista depåerna innan ivägningen. Stolt och kaxig växlar jag nu upp ytterligare en gång för att närmamej målen. Det bästa med julen är att jag INTE gillar jul mat så träningen lär inte bli lidande pga svullen mat mage i alla fall. Med nya träningsbyxor stoltserar jag glatt. Dom är i minsta laget så det finns inget utrymme för julgodiset runt min midja.

Sträck på dej
Axel höft häl
Blicken framåt
Upp med bröstet
Lätt svank
30% mage ALLTID
JÄVLAR DU DET SER BRA UT NU!

Julklappen från bästa gymmet blev nya cardiomaskiner.
Julklappen från mej blev lycka och energi.

2år har nu gått från dag ett när jag skrev kontrakt med dessa fantastiskt peppande och glada människor. Tackar ITRIM & FORMVISBORG !

Ovido - Quiz & Flashcards