Alla inlägg den 2 december 2015

Av Maria Ahlby - 2 december 2015 09:47

Uppoffringar och val som gynnar någon annan är nog i grunden ett gjutet behov av att få se någon annan glad. Man vill ge för att få.

För första gången i denna form av relation väljer jag mej själv och minna mål i första hand. Och det bästa är att det känns okej. Jag har alltid i alla liknande stunder satt mej själv som 2a. Det var mitt val och kan inte skylla på någon. Men nu är jag större än någonsin och mer säker på att jag är viktig i mina mål. Allt handlar om mej och mina val. Du kan välja att vara med eller kliva av men denna gång kommer jag inte kämpa för att hålla kvar.

Det rann ut i sanden men det var ju väntat då jag suktade efter oas i öknen. Hoppas du fattar vad du missade. Jag behöver något annat typ en hel pool.

14666 är nr till enegi lycka avslappning och styrka.

PWO power kliar i fingrarna och sticker i pulsen som slår hårt i mitt hjärta denna morgon när jag svetsa på gymmet. Ja det va ett jävla tjat om träning.... Men se på fan jag e stolt.

Keymi regerar tronen och skogens djur avundas i skuggan av succés .

Ovido - Quiz & Flashcards