Alla inlägg den 8 december 2015

Av Maria Ahlby - 8 december 2015 08:10

DET KLIAR SÅ ÄNDA IN I!!!!



För bra för att vara sant det får mej att känna mej orolig, Vill bara känna rolig. Ja helgen får utse vad som är sant och hur saningen ser ut. Trappa inte ner, byt inte mys mot vardag, lämna aldrig utan uppskattning, ta förgivet på rätt sätt och döm inte utan att veta saningen.

Längtar efter struktur och fokus på ett nytt plan. Nya förmågor kämpar för att ta sin plats men kraven är höga och jag vet hur bra jag är. Du skall kämpa så väl mot som med det svärd du själv slipat. Jag krigar för varenda unge, jag viker inte en sekund på deras bekostnad. Räkor loppor och andra godingar ger mej en lycka i att få se utveckling och trygghet. Tokigt stolt vågar jag tro på framtiden.

Sådana söner som prickas ner med svin, sådana söner stöttar vi extra mycket när dom strategiskt snackar om sanering. Stolt mamma när sonen stoltserar med ordförråd och förmågan att slingrasig med svenska språkets styrka.

Ovido - Quiz & Flashcards